HANDELS- & LEVERINGSBETINGELSER

1. GENERELLE OPLYSNINGER

Lapero ApS

3400 Hillerød

 voici@outlook.dk

 CVR: 42501670

2. PRISER 

Hos Lapero ApS tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

2.1 TIDSBEGRÆNSEDE TILBUD

Ved brug af rabatkuponer gælder følgende regler:

Regler/forbehold ved tidsbegrænsede tilbud.

3. BETALING

På lapero.dk kan du bruge følgende betalingskort: Visa, Visa/Dankort, Mastercard.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne er afsendt. Indtil da er pengene reserveret.

Du vil få en e-mail som fortæller at købet er afsluttet når pengene bliver hævet på din konto.

Alle beløb som er opgivet på www.lapero.dk er i DKK og inkl. moms.

Vi anvender den højeste sikkerhed inden for betalingsløsninger ved brug af SSL (Secure Stocket Layer). Så længe du browser (kigger) på siden, er der ingen kryptering, men når du indtaster dine betalingsoplysninger (navn, adresse, kreditkortnr.) går du ind i et sikret område.

4. BESTILLING

Ved bestilling skal navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse oplyses, leveringsform skal vælges og handelsbetingelser skal accepteres før betalingen kan gennemføres.

5. PAKNING 

Alle varer som ikke kræver kølekæde bliver leveret i sikret emballage til nærmeste DAO pakke shop nær dig. Alle varer som kræver overholdelse af gældende regler for fødevaresikkerhed (angviet som kølevare på hjemmesiden) bliver leveret med køletransport efter aftalt tid (+/- 2 timer) og sted så du kan sætte varene i køleskabet ved modtaglese.  Efter levering er det købers ansvar at sæt varerne i køleskab, fryser eller anden sted hvor det er nødvendigt.    

6. LEVERING

Alle bestilling bliver afsendt så hurtigt vi kan fra du har modtaget ordrebekræftelsen.

Bestillinger som ikke kræver overholdelse af kølekæden bliver leveret med DAO til den nærmeste pakkeshop.

Levering er typiske inden for 48 timer fra afsendings tidspunktet, der kan dog gå op til 3 døgn fra du modtag en email som bekræfter at varen er afsendt til den ligger klar til afhenting.

Bestillinger som indeholder kølevare (angivet på hjemmesiden) bliver leveret med køletransport til aftalt tid og sted (+/- 2 timer) i region hovedstaden (uden Bornholm). Aftalt tidspunkt er tidligst 24 timer efter modtaget bestilling. Skulle der opstå problmer med at levere dine vare inden for aftalt tidspunkt så kontakter vi dig på sms og aftaler et nyt.

Ved bestilling af kølevare acceptere du at chaufføren stiller varerne på det sted som du har angivet i kommentar feltet ved bestillingen.

Alle ordrer leveres gratis.

Lapero ApS  kan ikke holdes ansvarlig for forringelse af varernes holdbarhed eller tyveri efter levering. Ligeledes accepterer du at chaufføren tager et billede af kassens placering som dokumentation for leveringen det aftalte sted.

Hvis du har særlige ønsker til leveringssted (f.eks. carport, kælderskakt, udhus, skur eller nabo) noteres dette under punktet ’tilføj kommentar’ ved check-ud.

Ved levering overgår ansvaret for varerne til køber

 7. AFBESTILLING / FORTRYDELSESRET

Afbestilling/Reklamation

Du kan til enhver tid annullere din bestilling, hvis vi ikke har nået at pakke og afsende det bestilte. Kontakte os umiddelbart efter på mail, telefon eller chat som du finder på hjemmesiden. Du kan ligeledes kontakt os på mail, telefon eller chat for kommentarer eller ændringer til din ordre. 

Er der fejl i din leverance fra vores side,skal du kontakte os inden for 24 timer, således at din reklamation er rettidig jf. gældende regler for letfordærvelige fødevarer. Det er vigtigt at du tager et billede af problemet og sender med, så fejlen kan identificeres og en løsning kan findes.

Er emballagen eller varen synligt beskadige skal du kontakte os på mail med fotodokumentation med det samme.

Returnering af fødevarer/levnedsmidler

For levnedsmidler og varer til husholdningen er der INGEN returret. Varen må dog ikke kasseres uden forudgående aftale jf. ovenstående om reklamation.

Oplysning om klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Ved henvendelse til Center for Klageløsning og andre instanser, bedes du opgive vores mailadresse, så vi kan svare korrekt på henvendelsen: voici@outlook.dk

EU-Kommissionens onlineklageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive min e-mailadresse: voici@outlook.dk.

8. BEKRÆFTELSE

Når du har foretaget en bestilling sender vi dig umiddelbart efter en ordrebekræftelse via e-mail.

Denne bekræftelse indeholder de oplysninger du har skrevet ind ved bestilling, samt de varer du har bestilt. Er der rettelser til din ordre bedes du kontakte os på voici@outlook.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret 8. marts 2023